יום חמישי, 5 בינואר 2017

אוטרבוקס סימטרי סמסונג גלקסי 7 /7 אדג' Symmetry OtterBox




כיסוי אוטרבוקס סימטרי גלקסי 7 וכיסוי אוטרבוקס לגלקסי 7 אדג מציע שכבת הגנה עמידה לחלק האחורי ולצדי הטלפון שלכם. כשהמכשיר שלכם מונח עם הצג כלפי מטה, הצדדים החיצוניים מורמים מספיק גבוה כדי למנוע מהמסך לגעת  ברוב המשטחים עליהם תניחו אותו. עם זאת, אזור המסך הקדמי חשוף ונתון לנזקים כך שהייתי ממליץ להשקיע עוד כמה דולרים במגן מסך נצמד שייסע במאמצי ההגנה. כפי שאתם כנראה יכולים לנחש, אין תכונות מתקדמות במגן כך שאל תצפו ליכולות של עמידות במים, סוללות מובנות או רגליות מתקפלות.




מאז המעבר לשימוש קבוע במגן הזה, הפלתי את הטלפון שלי יותר מפעם אחת בלי שייגרם לו נזק כלשהו, כך שהכיסוי עשה את העבודה שלו ביעילות. העיצוב הדק שלו מונע ממנו להיות בולט בצורה מגושמת ואתם כמעט ולא שמים לב למגן לאחר תקופה קצרה. מאחר והחלק החיצוני עשוי ממעטפת פוליקרבונט במקום מריפוד מגומי סינטטי המצוי בסדרת ה- Defender, יש לכם פחות תחושת "תפיסה", למרות שאני דווקא מעדיף את זה מאחר ואני יכול בקלות "להחליק" את הטלפון שלי לכיס המכנס או התיק שלי בלי שהוא ייתפס במשהו באופן מגושם.

באופן כללי, גיליתי שסדרת ה- Symmetry של OtterBox היא מנצחת אמתית מאחר והיא עדיין מציעה הגנה מצוינת ללא הנפח והמשקל העודפים שקיימים בסדרת ה- Defender המפורסמת. העיצוב המורכב מחלק אחד הוא פשוט אך מושך את העין והחומר ממנו עשוי הוא מצוין עבור המחיר. אם אתם מחפשים כיסוי מגן לסמסונג גלקסי 7 / 7אדג' אני ממליץ בחום שתבדקו את סדרת ה- Symmetry החדשה מאחר ותקבלו תועלת רבה בעד המחיר.

ניתן לרכוש באתר סל אקספרס 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה